marți, 13 octombrie 2009

My New Religion...La joie de vivre!


Exista momente in viata cand se intampla ceva, se declanseaza un resort in strafundul fiintei tale care te face sa ai un moment de sclipire si sa intelegi lucruri pe care pana atunci nu ai reusit sa le intelegi..asta e momentul meu!
Am stat si am meditat zilele astea asupra vietii mele de pana acum...si pot spune ca, uneori lucrurile nu au fost roz bon-bon, da nici chiar asa negre cum am tendinta uneori sa le vad..noroc ca am noroc!
Am zis...stop...rewind...and forward!
Nu vreau sa pic in dulcea tentatie a pesimismului canceros care imi roade viata! De ce?! Ce motive as avea?! Sunt 'a grown woman', am job, sunt pe picioarele mele! Am doua maini intregi, o minte cat de cat sanatoasa...( cine e fara de pacat sa arunce primul piatra!..), nu arat naspa (nu sufar de narcisism, cu toate ca n-ar strica putin cateodata..)pot face orice imi doresc! Atunci unde e problema?! Hell!! Se pare ca totusi nu e nici o problema! De ce stam noi oamenii si ne creem iluzia ca am avea probleme inloc sa ne straduim mai mult sa traim pe cat de fericiti putem?! Have no ideea! Dar m-am decis sa imi dedic toate eforturile de acum incolo sa incep sa fiu fericita! Pare atat de complicat, dar e atat de simplu!!! Greseala esentiala pe care o facem e sa credem ca fericirea noastra depinde de altii cand de fapt depinde EXCLUSIV de noi insine!!
Bine bine...asta nu inseamna ca pic in extrema cealalta si traiesc intr-un vis care n-are legatura cu realitatea...care de multe ori ne pune la grea incercare pozitivismul si aptitudinile de adaptare..dar tocmai aici e 'spilul': sa faci in asa fel incat si cel mai rau lucru care ti s-ar intampla sa vezi, sau macar sa incerci sa vezi ceva bun, care ar putea sa iti foloseasca la un momentdat...si uite ca asa motorasul te impinge mereu inainte...e simplu! Stiu, stiu ca e greu de pus in practica, necesita munca sustinuta si perseverenta zi de zi, minut de minut si deseori vei fi tentat sa renunti, sa cazi, dar trebuie sa 'tii cu dintii'! Stiu ca e greu, dar vreau neaparat sa incerc!
Vreau sa cred ca un fanatic in aceasta 'noua religie'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu