sâmbătă, 26 septembrie 2009

Canta pentru mine Somerta..

Va intrebati probabil cine e Somerta..e o tiganca sau mai bine spus o femeie de etnie rroma (sa nu fiu acuzata de rasism) pe care nu o cunosc, nu am vazut-o in viata mea insa am ascultat-o azi cantand din balconul unei prietene un cantec cu puternice influiente indiene..ca deh..de-acolo vin stramosii ei. Din cate am inteles de la prietena mea e o femeie sarmana de prin cartier care a primit o camera la sectia de politie( nu, nu a fost arestata pentru vreun delict ci pentru ca pur si simplu era o alterntiva mai buna decat strada..)si care mai castiga un ban facand curatenie prin blocurile din zona, bucurandu-se uneori si de marinimia locatarilor care ii mai ofera bani sau haine.
In timp ce stateam si o ascultam m-am gandit ca Somerta probabil e o femeie tare puternica, daca in ciuda vietii de pana acum( care banuiesc ca nu a fost tocmai roz..), mai are putere sa cante si a inceput sa mi se faca rusine ca am incetat sa cant..cel putin in inima mea...asa ca pana o sa imi adun forta sa cant din nou....canta pentru mine,Somerta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu