luni, 13 februarie 2012

Despre timp, schimbare, noi, voi, ei, ele..


Nu am mai scris de mult aici, dar la horoscop m-a sfatut daca am un blog sa scriu povestea mea...pentru ca cineva vrea sa o asculte.Imi zisei..'as...cine sa vrea sa asculte povesti triste?!' hmm...chiar asa cine?!nimeni sau oricine poate, dar nu asta mi-am propus.Se spune ca oamenii se mai schimba cu timpul..oare?!eu nu cred ca oamenii se schimba in miezul lor profund, poate se schimba la suprafata, isi schimba parul, ochii, hainele,iubitul/iubita,casa, masina ,jobul, pot deveni adevarati cameleoni. Unii isi schimba vocea, comporatmentul, atitudinea dar doar temporar si conjunctural..actori de ocazie, unii mai buni altii mai prosti, dar nimeni nu se schimba cu adevarat decat deca a suferit vreo trauma grava sau un soc emotional puternic...atunci se mai intampla ca oamenii sa se poata schimba, in mai bine sau in mai rau, ramane de vazut si aprecierea este oricum subiectiva de la individ la individ. Dar dilema mea nu e de ce, cum si daca se schimba oamenii, ci cum faci sa vezi prin toate mastile pe care le poarta..unii nu mai stiu nici ei care le este adevarata fata nici daca se uita in oglinda...au ajuns sa se confunde cu acele masti pe care le poarta zi de zi, an de an, deceniu dupa deceniu..pana unde ma intreb?!Intr-o astfel de lume nici nu mai e de mirare ca cineva sa nu mai faca diferenta cand i se ofera sufletul pe tava..
Si pentru ca maine e sarbatoarea americana care celebreaza dragostea..Iubiti-va mult, dar aveti curajul sa o faceti fara masti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu